Tom Ford mirisna kolekcija, koja je od proljeća ove godine dostupna i na hrvatskom tržištu, svečano je predstavljena u Douglas parfumeriji u zagrebačkom Arena centru, a među prvima su ih isprobali Iva Balaban, Saša Lozar, Boris Banović i mnogi drugi. Poznati američki dizajner 2005. godine pokrenuo je vlastiti brand kolekcijom naočala, a godinu dana kasnije lansirao je svoj prvi miris Black Orchid koji danas ima kultni status. Mirisi su oduvijek predstavljali strast za Forda jer su više od modnog dodatka; moćan način kako predstaviti svoj vlastiti stil i identitet. Nevidljiv, a istodobno nezaboravan - može zavesti i fascinirati. Tom Ford Beauty sadrži dvije mirisne kolekcije: Private Blend i Signature kolekcija. Private Blend, luksuzna mirisna kolekcija predstavlja njegov osobni mirisni laboratorij u kojem kreira posebne i orginalne mirise koji ne podilaze širokoj publici, nego su kreirani za istinske kolekcionare. Svaka bočica predstavlja njegovo umjetničko djelo. Private Blend kolekcija dostupna je samo na odabranim prodajnim mjestima u svijetu, a na hrvatskom tržištu ekskluzivno u Douglas Areni u Zagrebu gdje ćete uz pomoć Tom Ford Beauty Spacialista pronaći svoj miris. Signature kolekcija inspirirana je glamuroznom prošlošću poznatih parfumijera, namijenjena za žene i muškarce. Na hrvatskom tržištu dostupna je na sljedećim prodajnim mjestima: u Douglas parfumerijama Hoto i Arena centar u Zagrebu, Douglas parfumerija Supernova u Zadru i Mall of Split, te u parfumeriji Anabella u Joker centru u Splitu).
Mirisima poznatog dizajnera nisu mogli odoljeti ni poznati
Još iz kategorije
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju