Tijekom ljetnog odmora i uživanja na plaži želite se osjećati ugodno, opušteno i seksi. To je nit vodilja brojnim poznatim damama - manekenkama, glumicama, pjevačicama, influencericama - koje su odlučile zaplivati dizajnerskim vodama i pokrenuti svoje brendove i linije kupaćih kostima.
Ženstvenost, senzualnost, ali i funkcionalnost svim je u prvom planu, pa tako i glazbenici Žanamari Perčić koja je prošle godine za brend Brblls dizajnirala svoju liniju kupaćih kostima.
Prošle godine dizajnirali ste liniju kupaćih kostima. Kakvo je to bilo iskustvo?
Obožavam kupaće kostime, ljeto i, naravno, kreativnost. Dobitna je kombinacija kada se sve to spoji s mojim poduzetničkim duhom. Imala sam odličan kreativni tim brenda Brblls, koji se inače bave dizajniranjem i proizvodnjom odjeće za trening, a sa mnom su proizveli i liniju kupaćih kostima. Olakšavajuća je okolnost što sam surađivala s postojećim brendom. Da sam sama morala pokretati brend, bilo bi mi to previše s obzirom na sve čime se već bavim. Nastupi, snimanje novih pjesama i spotova, suradnje s brojnim brendovima na Instagramu i svakodnevni treninzi dovoljno su mi velik zalogaj. Imam i puno posla oko svoje malene kraljice Gabriele tako da sam ove godine odlučila ne upuštati se u kreiranje nove kolekcije. Uspjela sam napraviti odličan spoj kvalitete i dizajna. Željela sam da moje badiće mogu nositi žene svih tipova građe i da svaka izgleda hot.Visoko su rezani, pokrivaju taman dovoljno i boje su baš žive. S užitkom nosim sve badiće iz prošlogodišnje kolekcije koji i dalje izgledaju kao novi.
Što vam je bilo najvažnije dok ste stvarali novu liniju?
Sve! Da se svaka žena u njima osjeća privlačno, samouvjereno i dovoljno sigurno da im neće ispasti ništa što ne bi trebalo, a opet da pomalo otkriju prava mjesta. Mislim da svaka žena želi istaknuti struk i izgledati uže, čemu idu u prilog visoko rezani donji dijelovi kojih prošle godine uopće nije bilo na tržištu. I danas u dućanima vidim 90% gaćica niskog struka, što nijednoj ženi ne može naglasiti figuru.
Je li bilo teško spojiti funkcionalnost i estetski kriterij?
Treba puno vremena dok od probnih uzoraka dođeš do finalnog proizvoda, pogotovo kad je o badićima riječ. Nekad centimetar igra veliku ulogu u dizajnu i funkcionalnosti. Primjerice, ako je stražnji dio gaćica preuzak, bježat će i neće stajati na pravome mjestu, a s druge strane ako je preširok, pokrit će previše i izgledati pomalo staromodno. No kad je o tome riječ, pogodili smo savršen oblik donjeg dijela. S gornjim je dijelovima problem kod žena s prirodno većim grudima jer ipak mora postojati malo podrške. Košarica, žica i čvrste bretelice koje se mogu regulirati dobitna su kombinacija jer svaka žena ima drukčiju visinu ramena bez obzira na konfekcijski broj.
Jedan od motiva za dizajniranje bio je i taj što niste mogli naći odgovarajući kostim. Je li danas situacija malo bolja?
Još nisam krenula u potragu za savršenim badićem, a kako sam cijelu godinu provela trenirajući, tijelo mi se malo promijenilo pa sam ove godine samouvjerenija i sigurna sam da ću nositi hrabrije modele. Usudit ću se odjenuti i brazilke i tange. Otkako sam rodila Gabrielu i dojila je, godinama se nisam usudila odjenuti gornji dio na trokutiće, no sad se osjećam samopouzdano i ponosna sam upravo na svoju prirodnost, ali i trud koji sam uložila u mentalno i fizičko stanje.
Imate li u planu novu liniju?
Ove sam godine zaista imala previše posla. Objavila sam novi singl ‘Dugo’ za koji smo snimili i spot i dva mjeseca pripremala koreografiju za nastup na CMC festivalu, što iziskuje puno vremena i truda s obzirom na to da nikad nisam profesionalno plesala, a to mi je bilo na bucket listi. Bila mi je velika želja plesati na nastupima kao Jennifer Lopez. Kad nešto radim, volim se potpuno fokusirati na to jer je to jedini način da to napravim dobro. Kada budem imala vremena u potpunosti se posvetiti dizajniranju, možete očekivati od mene novu liniju badića, tajica ili nečeg sasvim drukčijeg. Zaista volim kad posao pretvorim u zadovoljstvo.
CANDICE SWANEPOEL
Nadahnuti prirodom i inspirirani ženskom formom te životom provedenim na plaži, stvorili smo ekološki brend Tropic of C”, rekla je manekenka kako je 2018. godine nastala njezina tvrtka u kojoj nudi nekoliko linja kupaćih kostima. Kako napominje Candice, pri izradi svih kupaćih kostima i dodatne odjeće za plažu posebna pažnja posvećena je reduciranju negativnog utjecaja na okoliš. “To postižemo odabirom materijala i ambalaže. Većina materijala je reciklirana i koristimo iznimno malo novog najlona, a ambalaža je biorazgradiva i od kompostabilne bioplastike”, opisala je 33-godišnja Južnoafrikanka.
ASHLEY GRAHAM
Znamo da se žensko tijelo više prosuđuje pa svojom linijom kupaćih kostima želim predstavljati i slaviti razne tipove i veličine tijela te podržati sve na njihovu putu prema samopouzdanju”, rekla je plus size manekenka Ashley Graham koja je snage udružila s brendom Swimsuits for All. Jedna od predvodnica pokreta Body positivity želi da se u kupaćim kostimima s njezinim potpisom svi osjećaju ugodno, samouvjereno i seksi, a dolaze u 11 veličina.
EMILY RATAJKOWSKI
Inspirirana odrastanjem uz plažu u južnoj Kaliforniji, manekenka i glumica Emily Ratajkowski osmislila je i pokrenula modni brend Inamorata Woman temeljen na kupaćim kostimima i maramama za plažu. “Inamorata žena je sigurna u sebe i nije je briga što itko misli o njoj. Ona će nositi grudnjak kao majicu dok šeta psa i uopće o tome neće razmišljati”, rekla je Emily i dodala da su badići prikladni za sve tipove i veličine tijela. Za bikini je potrebno izdvojiti oko 1600 kuna, dok su jednodijelni kostimi skuplji.
KIM KARDASHIAN
Nakon što je pokorila svijet, shapeweara poduzetnica i reality zvijezda prije nekoliko je mjeseci predstavila liniju za morske radosti Skims Swim. “Tražili ste i poslušali smo vas. Željela sam vam omogućiti kreiranje vlastitog looka birajući između puno odvojenih dijelova. Imamo oskudne bikinije, ali i jednodijelne duže kostime koji će oblikovati vaše tijelo”, rekla je nedavno Kim Kardashian, koja je za razliku od svoje sestre Kylie Jenner dobila brojne pohvale za dizajn i kvalitetu materijala.
ALESSANDRA AMBROSIO
Kako navodi, u skladu s esencijom majke prirode manekenka je osmislila brend Gal Floripa koji je fokusiran na odjeću za plažu, ponajprije na kupaće kostime. Tvrtku je pokrenula sa sestrom Aline i prijateljicom Gisele Corijom jer su htjele pokazati koliko je važno da se žene međusobno podupiru, ali i inspirirati ih da prigrle svoju ženstvenost. “Tijekom odrastanja većinu ljeta provodile smo zajedno na plaži i u nekom trenutku kupaći kostimi postali su nam kao druga koža”, rekla je Alessandra.
IZABEL KOVAČIĆ
Naši kupaći kostimi dizajnirani su za ženu, bila ona mama, baka, djevojka… Htjeli smo napraviti morsku kolekciju u kojoj će se baš svaka žena osjećati ugodno bez obzira na godine i oblik tijela. Pratili smo neke trendove, poput visokog struka gaćica i blagih košarica za bolju potporu grudi. Kolekcija je inspirirana bezvremenskom ljepotom najdraže nam glumice Brigitte Bardot, koja je bila utjelovljenje žene kakvu zamišljamo u našim kupaćim kostimima”, objasnila nam je vlasnica branda Lunilou Izabel Kovačić. “Malo smo se odmaknuli od tipičnih Lunilou boja i okrenuli se klasičnoj crnoj te ljetnoj azurno plavoj. No kad je o materijalu riječ, nismo pristajali na kompromis. Koristili smo reciklirani poliamid kako bismo bili sigurni da je i ova kolekcija dobra za vas i za svijet”, istaknula je Izabel.
JOAN SMALLS
U modnoj sam industriji i nekako je bio logičan potez da osmislim svoju liniju badića za tvrtku Smart & Sexy. Jako mi se sviđa što tvrtku vode žene i što razumiju da nismo sve iste i da netko nosi grudnjak s košaricama A, a drugima su potrebne košarice DD. Moja mama ima veće grudi i nikada nije mogla naći kupaći kostim koji bi joj odgovarao i bio lijep. Željela sam da istodobno budu klasični, moderni i otkačeni. Stvarno mislim da u mojoj liniji svatko može naći nešto za sebe”, rekla je manekenka Joan Smalls koja je iznimno ponosna na svoj dizajn.
KYLIE JENNER
Naš mikro jednodijelni kupaći kostim Caicos ima pomičnu vezicu na vratu i dolazi u našoj specifičnoj ombre boji”, piše u opisuju badića koji je za svoj brend Kylie Swim dizajnirala reality zvijezda i poduzetnica, 24-godišnja Kylie Jenner. Čim je prošle godine objavila liniju, kupaći kostimi su rasprodani po cijeni od oko 560 kuna, a nekoliko dana poslije počele su pljuštati kritike nezadovoljnih kupaca. Snimljeni su brojni videi koji jasno pokazuju iznimnu nekvalitetu materijala, šavove koji se raspadaju i činjenicu da su badići potpuno prozirni i nefunkcionalni.
ELIZABETH HURLEY
Glumica je 2005. osnovala modni brend luksuznih kupaćih kostima Elizabeth Hurley Beach, a kako je sama opisala, fokusirala se da izgledaju senzualno i jetseterski. “Oni su za ženu koja prati modu i traži element luksuza i uzbuđenja u svojoj odjeći za odmor”, poručuje 57-godišnjakinja koja koristi najbolje materijale i bikinije naplaćuje oko 1200 kuna. Na svojim stranicama vodi i blog na kojem se mogu naći savjeti o održavanju kupaćih kostima kako bi godinama izgledali besprijekorno.