Čim vidite 49-godišnju Ivanku Hajsok i njezinu kći Hanu (26), jasno vam je da je tu u roditeljskom smislu odrađen jako dobar posao. Ivanka naglašava kako svojoj kćeri nikada nije bila prijateljica, tj. da se uvijek znalo tko je roditelj, a tko dijete, pa danas ove dvije Zagrepčanke ubiru plodove svojeg zdravog odnosa. Dijele istu strast prema životu i brizi za okoliš, optimističan pogled na svijet i aktivan lifestyle, pa ih tako možete sresti zajedno u šetnji Jarunom, na planinarenju po Sljemenu ili, za lijepog vremena, na biciklima. Baš poput prijateljica...

"U našem odnosu uvijek mi je bila važna iskrenost. Moja djeca znaju, što god da se dogodi, da mi mogu bez straha sve reći. Također, naučila sam brojati do deset i ne reagirati ružno kad se dogodi ne baš idealna situacija, a bilo je, naravno, i toga. Tu samokontrolu nisam imala u sebi, pa sam na tome morala raditi i to me je, prije svega, naučilo roditeljstvo', kaže Ivanka, odgojiteljica u vrtiću, prisjećajući se i pubertetskih, za mnoge roditelje najizazovnijih dana.

Održivo uljepšavanje novi je trend! Isprobale su ga mama i kći Hajsok
Robert Ga 

'Kad smo se nešto dogovorile, to se moralo i poštivati. Ako smo rekle da kući treba doći do ponoći, nije se moglo dogoditi da to bude u ponoć i deset minuta. Nikada mi nije bio problem ni otići po nju nakon noćnog izlaska. U to vrijeme taksiji nisu bili toliko povoljni; pa bih pokupila i nju i njezine prijateljice, razvezla ih po gradu, malo popričala s njima, stekla dojam i imala svojevrsnu kontrolu', priča Ivanka.
Kći Hana nedavno je stekla diplomu liječnice, na što je njezina mama jako ponosna, no najponosnija je, ipak, na činjenicu što nikada ne odustaje bez obzira na sve. To, priznaje, nije naslijedila od nje, no zato im je zajednički optimističan pogled na život, koji ih uvijek tjera naprijed, daje im samopouzdanje, kreativnost, strast... Stoga su Ivanka i Hana bile idealne za izazov koji smo stavili pred njih. Naime, Schwarzkopf Professional svoj je vodeći brend boja za kosu, Igora Royal, osvježio i modernizirao, a one su se – kako to i priliči mami i kćeri! – odvažile zajedno osvježiti svoju kosu ovim održivim bojama.

Održivo uljepšavanje novi je trend! Isprobale su ga mama i kći Hajsok
Story 

Šezdeset godina nakon lansirane prve kolekcije, jedan od najpoznatijih brendova u svijetu kolorista dolazi u održivom pakiranju i s poboljšanom, tj. potpuno veganskom ponudom. Prilikom osmišljavanja redizajna Igora Royal asortimana, Schwarzkopf Professional veliku je pažnju posvetio utjecaju na okoliš, postavljajući tako novi standard na tržištu: tubu napravljenu od 100% recikliranog aluminija, poklopac napravljen od 100% reciklirane plastike i kutiju napravljenu od 92% recikliranog kartona. Na godišnjoj razini to znači uštedu od 350 milijuna tona novog aluminija, 80 tona plastike i 340 tona novog papira.

Održivo uljepšavanje novi je trend! Isprobale su ga mama i kći Hajsok
Robert Gašpert 

Da su nijanse boja potpuno prirodne, ali i sa 100%-tnim prekrivanjem, da daju pouzdan, ujednačen i blistav rezultat u prostoru Schwarzkopf Professional ASK Akademije Zagreb uvjerile su se Ivanka i Hana, koje su se prepustile vještim rukama hair stilista i edukatora za Schwarzkopf Professional Marka Zirduma. Full color tretman započeo je pripremom za koloraciju, potom nanošenjem boje te na kraju nanošenjem preparata koji, pojednostavljeno rečeno, zatvara vlas kako bi boja bila sjajnija i dugotrajnija.

Održivo uljepšavanje novi je trend! Isprobale su ga mama i kći Hajsok
Robert Gašpert 

'Mama Ivanka došla je s pramenovima i sjedinama, s neodređenim smjerom kolorita. Njoj smo na korijen kose stavili čokoladnu bež, a na vrhove čokoladnu bakrenu nijansu kako bismo dobili novu dimenziju u kosi, koja odlično paše uz njezin topao ten. Osvježili smo joj postojeću boju te dali kosi novi život i sjaj. Kći Hana, pak, željela je zadržati svoj prirodni ton, pa smo joj napravili brzu transformaciju, u svega 20 minuta. To je idealan tretman za ljude koji nemaju previše vremena, a žele biti u trendu. Kod Hane je zadržana prirodna baza u koju je dodan topli ton, kako bi se naglasila vibrantnost. Zadatak je bio ugasiti žutu refleksiju i dodati dimenziju super bež tona', pojasnio je Marko Zirdum.

Održivo uljepšavanje novi je trend! Isprobale su ga mama i kći Hajsok
Robert Gašpert 

'Čim sam sutradan došla na posao, kolegice su pohvalile moju frizuru, primijetivši kako boja izgleda jako prirodno i zdravo. Oduševljena sam', rekla je Ivanka.

Igora Royal bojama vjeruju koloristi u preko 120 država, a raznolikost izbora očituje se u čak 143 nijanse u pet skupina proizvoda. Osvježen, inovativan, prepoznatljiv po održivom pakiranju, potpuno veganski..., ovaj brend spremno ulazi u novo desetljeće. Ivanka i Hana, pak, spoznale su da kao mama i kći imaju još jednu zajedničku 'kariku': novi, omiljeni brend za bojenje koso, koji jamči ujednačene i blistave rezultate bojanja i, najvažnije, potpuno prirodan look, što je i jednoj i drugoj prioritet. Kako obje cijene brigu o okolišu, održivo pakiranje, samo je plus više zbog kojeg će Igora Royal biti njihov izbor za sve buduće 'intervencije' na kosi.

Održivo uljepšavanje novi je trend! Isprobale su ga mama i kći Hajsok
Robert Gašpert 
Održivo uljepšavanje novi je trend! Isprobale su ga mama i kći Hajsok
Story 

Igora Royal boje za kosu dostupne u svim Schwarzkopf Professional partnerskim salonima

*Sadržaj nastao u suradnji sadržaj nastao u suradnji s brendom Schwarzkopf Professional