Jedna od najvećih snaga trgovačkog lanca Kaufland svakako je svježina njihova asortimana voća, povrća, mliječnih i pekarskih proizvoda, svježeg mesa i ribe. U inovativnoj kampanji 'Neviđeno svježe' ovaj trgovački lanac ističe beskompromisnu svježinu svojih proizvoda koji su, čak i da su odabrani u potpunom mraku, uvijek jednako svježi te nose oznaku Obećanje svježine – Kaufland kvaliteta.

"Ove godine odlučili smo odmaknuti se od prethodnih kampanja. Naime, kupcima smo ponudili kupnju svježih namirnica u potpunom mraku. Potvrdili su nam: svježinom naših proizvoda bili su više nego zadovoljni, bez obzira na to što su ih birali bez da su ih mogli vidjeti. O svježini proizvoda vodimo posebnu brigu i u svim koracima opskrbnog lanca, kao i na samim policama jer želimo da kupci budu sigurni u apsolutnu svježinu proizvoda koje kupuju", pojasnio je Daniel Šturm, član uprave za Nabavu i marketing Kauflanda.

Kaufland_Neviđena svježina_1.jpg
StoryGourmet Press 

U povodu predstavljanja nove kampanje, Kaufland je uzvanike oduševio posebnim događajem u potpunom mraku. U zatamnjenom prostoru jednog restorana, uzvanici su imali jedinstveno iskustvo kušanja tri slijeda gastronomskih specijaliteta bez osjetila vida, oslanjajući se na okus, njuh i dodir. Jedinstveni gastronomski doživljaj tako je uzvanicima predstavio pravi izazov u prepoznavanju aroma i teksture hrane. Sljedovi u mraku pripremljeni su isključivo od namirnica iz asortimana Kauflanda, a pripremao ih je njihov novi ambasador, chef Pero Savanović, koji i sam namirnice uvijek bira po ključu svježine i sezonalnosti jer one tada daju svoj maksimum i u organoleptičkom i nutritivnom smislu.

Kaufland_Neviđena svježina_Pero Savanović.jpg
StoryGourmet Press Chef Pero Savanović

"Za ova tri slijeda u mraku vodio sam se idejom odabira namirnica koje imaju posebnu 'osobnost', neki upečatljiv statement kako bih dodatno potaknuo sva čula - od okusa, mirisa, teksture… Srećom, u Kauflandu mogu uvijek pronaći sve što je za to potrebno - od domaćih i lokalnih proizvoda do onih egzotičnijih kada planiram malo 'pomaknuti' menI nečim neuobičajenim. Kuhanje je kreativan proces i zato je bitno, uz svježe i kvalitetne namirnice, dopustiti si kreative i mašte", ističe Pero Savanović.

undefined
StoryGourmet Press 

Uzvanike je kroz nezaboravan doživljaj vodila Ivana Mišerić, a među gostima su se našle i Jelena Marinović i Matea Miljan Rafaj, a za glazbenu poslasticu bili su zaduženi pjevačica Sabrina Hebiri uz pratnju Vinka Mihića na perkusijama te Frana Šokića na klaviru.

Kaufland_Neviđena svježina_Ivana Mišerić, Pero Savanovic, Patrick Rudat, Marija Franić, Daniel Šturm, Lea Ileković Žigić.jpg
StoryGourmet Press Ivana Mišerić, Pero Savanović, Patrick Rudat, Marija Franić, Daniel Šturm, Lea Ileković Žigić