Od samog kraja prošle godine, točnije 27. prosinca, adresa Nehajska 12 postala je više od samo lokacije - sada Zagrepčanima nudi novo mjesto za opuštanje, druženje i uživanje u odličnoj hrani. Što se to krije iza novootvorenog lokala 'Pizza&Bar Boccone', u čemu će posjetitelji moći uživati, kao i kako se ističu od ostalih restorana, za Story.hr otkrio je inicijator projekta Mirko Budimir.
Za početak, koja se priča nalazi iza Vašeg novootvorenog lokala?
Vjerujemo da će Boccone postati nezaobilazno gastronomsko mjesto u zapadnom dijelu grada Zagreba, na Trešnjevci. U osluškivanju potreba stanovnika ovoga kvarta i našeg dugogodišnjeg iskustva na ovoj lokaciji, primijetili smo da su se navike građana promijenile. Ubrzani način života ne ostavlja mnogo mogućnosti za pripremu obroka u vlastitom domu, nabavu namirnica i dugo kuhanje. To je bio naš motiv za pokretanje projekta.
Odlučili smo urediti prostor u kojem će se posjetitelji osjećati ugodno kao u vlastitom domu. Pazili smo na svaki detalj - od uređenja prostora, nabave opreme, pribora za posluživanje do odabira namirnica, vinske karte i slastica. Nastojali smo u moderno uređeni prostor udahnuti malo prošlosti pomno biranim komadima antiknog namještaja. Svjesni smo da je naša prednost povezivanje dugogodišnjeg iskustva rada s ljudima te prilagodba poslovanja novim navikama i potrebama stanovnika Trešnjevke. Vjerujemo da će Boccone biti mjesto gastronomskog užitka i druženja.
Što sve nudite svojim posjetiteljima?
Boccone na talijanskom znači zalogaj - to je osnova ponude.
Našim posjetiteljima prvenstveno nudimo pizzu alla Napoletanu, lazanje, hladne plate, salate i slastice, probrana vina iz naše vinske karte, kao i druge napitke koje inače nude barovi. Želimo da u specijalitetima uživaju sva osjetila, da naš gost osjeti miris, okus i boju koja stvara osjećaj ugode. Važno je istaknuti da su pizze neobičnih naziva i sastava od talijanskih sirovina koje dolaze direktno od talijanskih proizvođača, a da su povrće i voće domaći.
Što biste istaknuli kao specijalitet u svojoj ponudi?
Specijalitet je pizza Boccone sastavljena od svježe rukole, originalne bresaole te posebne vrste mozzarelle – buratine, posipane pistacijom i listićima odležanog Grana Padano sira iz okolice Parme. Tu su još i pizze neobičnih naziva od Terraze (Provola dimljena mozzarella, pršut, lješnjak, med) do Arciofate s artičokama ili Saporite (pikantna salama, tršćanski umak, kapare, gorgonzola). Izdvajamo i hladne plate od biranih suhomesnatih proizvoda i sireva iz Hrvatske neobičnih naziva - od Štefa i Barice do Šime i Kate te salata. Posebno smo ponosni na listu slatkih zalogaja koje proizvodimo sami - svježih kremastih kolača posluženih u Weck posudicama, do tiramisua, Panna cotte i mirisnih torti.
Istaknuli ste da u pripremi Vaših pizza koristite posebnu peć koja se može pronaći na samo nekoliko lokacija u Hrvatskoj. U čemu je tajna te mogu li gosti očekivati poseban okus?
Radi se o 'Morello forni' rotacijskoj peći koja se proizvodi u okolici Genove, a posebna je po tome što postiže visoke temperature i ima donju rotacijsku ploču s kapacitetom do 120 pizza u jednom satu. Osim pizze, u posebnom odjeljku pripremamo talijanske lazanje te domaće zagorske štrukle od sira. Pizza se priprema u otvorenom prostoru ispred gostiju, što stvara poseban doživljaj jer u svakom trenutku možete promatrati kako od sirovina nastaje ukusan proizvod.
Koliko je izazovno otvoriti lokal ovakvog tipa s obzirom na široku ponudu sličnih restorana na području Zagreba?
Vjerujemo u uspjeh ovog projekta jer smo ga planirali nekoliko godina. U protekle dvije godine postali smo još više svjesni da je svaka kriza ujedno i prilika za nove izazove. Otvoriti ovakav objekt od skice na listu papira pa do prostora koji neće ostati neprimijećen nije lako. Potrebno je ogromno znanje, suradnja s dobavljačima i proizvođačima sirovina, marketinga na društvenim mrežama do izgradnje povjerenja prema gostima, a posebno prema našim zaposlenima.
Bez svega toga danas ne bi bilo ovog prekrasnog prostora kojem će se vraćati gosti s povjerenjem da su dobili vrijednosti za novac koji su platili. Ulažemo u obrazovanje i školovanje vlastitih kadrova od 'Kul IN-a' u Sisku do vrhunske talijanske škole 'Alma' u Parmi. Marketing i promociju proizvoda i usluga prepustili smo mladim snagama naše obiteljske tvrtke koje su nakon završenog fakulteta stečeno znanja prilagodili novim tehnologijama, digitalnom marketingu i novim kanalima kako bi došli do krajnjih korisnika usluga koji će dobar zalogaj pretvoriti u vrhunski resto.