Zanimljiva priča i tradicija kako je nastao Luc Belaire brand počinje kada se udovica, Marie Ambal nakon suprugove smrti odlučila vratiti kući u Burgundiju te je zajedno s bratom vinogradarom nastavila obiteljski posao trgovine vina kojim se obitelj bavila, a upravo taj period započela je i popularnost konzumacije pjenušaca.
Davne 1898. Marie Ambal osnovala je vlastitu vinariju Maison Veuve Ambal, (veuve na francuskom znači udovica), a pjenušci udovice Ambal vrlo brzo su postali popularni i pronašli svoje poklonike. Nasljednici Marie Ambal uspjeli su očuvati tradiciju, a uz modernizaciju vinarije koja se nalazi u srcu Burgundije stvorili su prepoznatljiv brand velikog međunarodnog uspjeha.
Luc Belaire posebno je popularan na američkom tržištu i to kod mlađe populacije što je također povezano s činjenicom da su Luc Belaire pjenušavi mjehurići omiljeni kod poznatih američkih repera i DJ-a koji su ujedno i najbolji promotori ovog branda koji je ujedno i najbrže „rastući“ brand francuskih pjenušaca.
Uz klasične linije, lansiranjem luksuznih Belaire Luxe, Belaire Brut Gold i Belaire Fantome prodaja i popularnost ovog branda i dalje raste!
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.