Obitelj Tomić iz Jelse na otoku Hvara godinama njegove svoj prpoznatljiv imidž i vizualni identitet koji odražava tamošnju povijest, kulturu, ali i povijest njihove obitelji. A sada su svojim prepoznatljivim vinskim etiketama pridodali i novi dizajn eiteka ekološkog ekstradjevičanskog maslinova ulja Tomić Selekcija te kvasine Tomić Rajska kvasina.

Maslinovo ulje i kvasina s Hvara
StoryGourmet Press Tomić Rajska kvasina

Rajsku kvasinu, ocat od crvenog vina koji je neizostavan dio dalmatinske gastronomske tradicije, glava obitelji i vinarije Andro Tomić priprema već godinama, ali je do sad bila dostupna samo gostima koji ga posjećuju na Hvaru. Aromatizirana je cvijetom ružmarina te je svježeg, dobro balansiranog, pomalo slatkastog, zaokruženog okusa, te ugodno iznenađuje svježinom i puninom.

"Cvijet ružmarina važan je sastojak naše kvasine. Upravo zato kvasina izvrsno organoleptički pristaje uz dalmatinske delicije, a sva ljepota jednostavnosti do punog izražaja dolazi kad se na tanjuriću pomiješaju Tomić Selekcija ekstra djevičansko maslinovo ulje i Rajska kvasina te kušaju s domaćim kruhom. Ljepota je upravo u toj jednostavnosti“, istaknuo je Andro Tomić.

Maslinovo ulje i kvasina s Hvara
StoryGourmet Press Tomić Selekcija ekstradjevičansko maslinovo ulje pravi se od tri sorte - leccina, oblice i levatinke


Tomić Selekcija ekstradjevičansko maslinovo ulje pravi se od tri sorte - leccina, oblice i levatinke njegovanim prema ekološkim principima, te nosi oznaku eko certifikata što osigurava kvalitetu koju pružaju specifična mikroklima i položaj otoka Hvara.

"Selekcija nastaje u maslinicima starim od 10 do 50 godina smještenim na osunčanim padinama te na terasastim platoima na crvenoj i crnoj zemlji, berba se vrši ručno u skladu s višestoljetnom tradicijom maslinarsva na Hvaru“, dodao je Sebastijan Tomić.
Minimalističkim pročišćenim dizajnom etiketa dominira kapljica koja na dodir iznenađuje strukturom i reljefom tankih linija. Dizajn etiketa napravio je tim PR agencije Light komunikacije.

"Ideja je bila napraviti profinjeni, nepretenciozan, ali moćan dizajn etikete koja će biti razumljiva i u skladu sa vizualnim krijetrijima suvremene publike. Željeli smo diskretno apostrofirati sve ono što Tomić jest. Posegnuli smo za raskoši koju nam pruža minimalizam i drago nam je da je obitelj Tomić 'našu' kapljicu odmah na prvi pogled osjetila i doživjela kao svoju“, istaknula je direktorica agencije Light komunikacije Danira Orešić.