Amélie, omiljena slastičarnica u centru Zagreba postala je sinonim za domaće, prirodne, izuzetno ukusne kolače, torte i sladolede, a sada su novim poslovnim pothvatom odlučili svoje proizvode ponuditi još većem broju ljudi. Tako je nastao brend Omama, inspiriran mirisima domaće, bakine kuhinje, koji nudi tradicionalne recepte u novom ruhu koje prati trendove. U pitanju su tradicionalne slastice poput splitske torte, međimurske gibanice ili zagorskih štrukli, ali i autorske torte od pistacija, malina ili čokolade. Osim slastica, u ponudi je i sla(s)ni quiche Lorraine.

amelie_DK-9248
Dražen Kokorić Žakline Troskot, vlasnica slastičarnice Amelie

“Željeli smo stare bakine recepte prenijeti u novo, modernije okruženje, a sve s ciljem kako bismo evocirali uspomene na najljepše trenutke u djetinjstvu. Omama proizvodi skuplji su od prosjeka jer su premium, ručno rađeni i pripremljeni po svim standardima kao i ostatak kolača u slastičarnici Amélie, ali sigurni smo da će njihova kvaliteta biti prepoznata”, rekla je Žakline Troskot, vlasnica brenda Amélie, slastičarnice s dugom tradicijom koja se svojom kvalitetom, ustrajnošću i inovativnošću sigurno smjestila na sam vrh zagrebačke gastronomije, pogotovo kada govorimo o slasticama.

Omama_02
StoryGourmet Press 

Ovim novim poslovnim iskorakom Žakline je sa svojom Amelie i svojim vrijednim timom otišla korak dalje, pokušavši nam približiti okuse tradicije čak i u trenutcima kada nismo u mogućnosti ili blizini uživati u njihovim vrhunskim okusima. Za dizajn ambalaže bila je zadužena zagrebačka agencija Señor koja je osmislila i razvila brend Omama (germanizam za riječ 'baka'). Kolači upakirani pod brendom Omama na tržištu su potiho već od proljeća u trgovačkom lancu Metro, a stigli su i u Konzumove prodavaonice.

Omama_01
StoryGourmet Press