U današnje vrijeme sve je važno što prije konzumirati, no kad je o vinima riječ to često nije baš dobro. U redu, kad je riječ o vinima koja treba popiti mlada i svježa, uistinu treba požuriti, no postoje i ona vina kojima treba vrijeme kako bi dostigla svoju punu zrelost i najbolju kvalitetu Nadahnuta time, istarska vinarija Franc Arman, u kojoj se više generacija bez prekida bavi vinarstvom, ponosno je u Zagrebu na Rooftopu Lateral predstavila svoj novi projekt Vrijeme je za tvoje vrijeme. Naime, boce iz njihove limitirane nove edicije vrhunskog vina Teran Barrique, kako kupci ne bi popili vino prije vremena, te da bi se naglasila ta važnost odležavanja vina u boci nakon punjenja, 'zaključane' su u posebno dizajnirane drvene kutije te se mogu otvortiti tek nakon tri mjeseca.
"Svako naše vino priča jedinstvenu priču i vodi vas na nezaboravno putovanje. Specifičnost ovog vina leži u njegovom sazrijevanju, gdje njegova kvaliteta s vremenom postaje sve bolja. Mnogi naši kupci u neznanju prerano otvaraju crna vina, stoga smo odlučili dizajnirati premium kutiju koja naglašava važnost vremena, zahtijevajući strpljenje", kazao je Oliver Arman, vlasnik vinarije Franc Arman.
Postupak je sljedeći - svaki vlasnik 'zaključanog' vina Terran Barrique treba s kutije u kojoj je vino skenirati QR kod te putem preuzetog linka instalirati aplikaciju putem koje će, dok bude čekao pravo vrijeme za otvaranje svoje boce, doznati brojne činjenice o vinu, njegovoj proizvodnji i dozrijevanju. A kad stigne vrijeme da otvori svoje vino dobit će putem aplikacije šifru kojom će otključati kutiju i doći do svog pitkog blaga.
"Mnoga vina danas niti ne dožive svoj vrhunac, trenutak u kojem njihova kvaliteta dolazi do punog izražaja jer se popiju prebrzo. Zato mi je izuzetno drago da je vinarija Franc Arman osmislila ovakav projekt. A osim same kvalitete vina koja se diže s vremenom, ova kutija tjera nas i da na trenutak razmislimo i naučimo o tome što imamo u čaši. Jer vino je puno više od samog pića, potrebno je puno vremena i truda da bi se ono proizvelo. Baš zato mislim da ćemo ga i više cijeniti kad ga budemo morali malo pričekati", zaključio je Tomislav Tuđen, izvršni direktor tvrtke Miva&Mohor trgovina.
"Boljka suvremenog čovjeka je da mu uvijek nedostaje vremena, treba imati sve, sada i odmah. Zato smo napravili ovaj projekt koji poziva potrošača na strpljenje, usporavanje ritma kako bi se uskladili s usporenim ritmom potrebnim za proizvodnju kvalitetnog vina. To smo učinili upravo s aplikacijom – najčešćim suvremenim alatom", naglasio je Anselmo Tumpić, kreativni direktor studija Tumpić/Prenc.
Odbrojavanje do otvaranja boca je počelo, a bit će ih svega 250 u prodaji.