Tijekom pandemije COVID-19, restoranska industrija našla se pred brojnim izazovima a jedan od njih je i kako uspješno održati potrebnu socijalnu distancu unutar restorana. Neki od vlasnika razvili su čitav niz kreativnih načina pridržavanja ograničenja tijekom hladnih zimskih mjeseci - poput postavljanja mini staklenika, iglua, a odnedavno i obnovljenih skijaških gondola te popunjavanja prostora s - voštanim figurama.
Naime, njujorški Peter Luger Steak House u ponudu je uveo voštane figure kako bi održao društvenu distancu za večeru u zatvorenom. Neke od voštanih figura s kojima su gosti mogli večerati bili su Jon Hamm, Audrey Hepburn i Jimmy Fallon. Restoran - smješten u Williamsburgu u Brooklynu - udružio se s muzejom voštanih figura kako bi gostima pružio iskustvo objeda sa zvijezdama, a da istovremeno, zbog ograničenja broja ljudi u zatvorenom prostoru uslijed pandemija virusa COVID-19, mogu održati sigurnu socijalnu distnacu.

Jedna od voštanih figura je i ona Jimmyja Fallona
PETER LUGER STEAKHOUSE Jedna od voštanih figura je i ona Jimmyja Fallona

"Restoranska industrija vitalna je za ekonomiju New Yorka, a protekle godine posebno je teško pogođena", rekao je Daniel Turtel, potpredsjednik Petera Lugera. “Oduševljeni smo smo mogli opet primiti naše goste u zatvorenom prostoru, pa makar i sa samo 35 posto kapaciteta i smatrali smo da bi ovo bio zabavan, ali i siguran način da se popune neka mjesta koja trebaju ostati prazna dok se borimo protiv pandemije. Bilo je prekrasno surađivati s nevjerojatnim timom muzeja Madame Tussauds iz New Yorka.”

Gosti su se mogli fotografirati uz voštane figure
PETER LUGER STEAKHOUSE Gosti su se mogli fotografirati uz voštane figure

“Mogli su nazdraviti s Jonom Hammom u baru, uživati u trenutku elegancije s Audrey Hepburn ili se nasmijati uz Jimmyja Fallona”, navodi se u priopćenju za javnost. “Al Roker je također upućivao goste na drugi kat.”

Nazdravljanje s Jonom Hammom
PETER LUGER STEAKHOUSE Nazdravljanje s Jonom Hammom

Istovremeno, vlasnici restorana u Koloradu dosjetili su se koristiti stare skijaške gondole kao prostore za jelo te na taj način održati potreban razmak među gostima. Pivnica Mountain Top, smještena u Steamboat Springsu u Koloradu, bila je jedna od prvih restorana koja je od gondola napravila privatne otvorene blagovaonice, navodi Food & Wine. Tijekom ljetnih mjeseci uspjeli su prikladno razmjestiti stolove na otvorenom, ali kako je dolazila zima, borili su se kako se pridržavati smjernica u svom hladnom planinskom gradu - sve dok nisu otkrili The Gondola Shop.

Gondole s novom funkcijom
Instagram, Mountain Top Gondole s novom funkcijom

Smješten u Fruiti, u državi Colorado, The Gondola Shop je servis za obnovu i popravak s kompletnim uslugama u vlasništvu Dominique Bastien. Posao Bastien i njenog tima uključuje prebojavanje i poliranje skijaških gondola na skijalištima širom svijeta. No kako se pojavila pandemija, brzo je izgubila gotovo sve ugovore s odmaralištima: “Planirala sam bankrot - bez šale”, rekla je za Food & Wine.
U rujnu 2020. Bastien je počela primati brojne pozive iz restorana koji su htjeli koristiti stare gondole kao separee. Slikovite gondole postale su jako popularne, posebno na društvenim mrežama, što je donijelo jako puno posla Gondola Shopu. Od prve narudžbe tim radi danonoćno na opskrbi restorana diljem SAD-a. Nude gondole u raznim uvjetima - od potpuno prilagođenih za oko 15.000 do 20.000 dolara, do onih u najmu za oko 500 dolara mjesečno, navodi Food & Wine.

Gondole su postale jako popularne na društvenim mrežama
Instagram, Mountain Top Gondole su postale jako popularne na društvenim mrežama

Gondole ne pomažu samo da Bastienin posao ostane na površini - one su također blagoslov za mnoge ugostitelje. “Omogućeno nam je da ostanemo relevantni i puni, dovoljno da svi naši zaposlenici mogu ostati zaposleni i ne gubiti smjene - jer kad izgubite mjesta u restoranu, gubite i osoblje”, zaključio je John Owen, jedan od vlasnika restorana koji koriste gondole.