Nakon dugog toplog ljeta, život se vratio na zagrebačke ulice, a novim projektom Zagreb Mingles, koji je predstavljen u centru Zagreba, on će doživjeti svoj gastronomski vrhunac koji će biti sjajna uvertira u uzbudljivu jesen u metropoli. Zagreb se unazad nekoliko godina prometnuo u hrvatsku gastronomsku meku, a sada dobiva i krovnu digitalnu gastronomsku platformu koja izvrsnost, predanost, strast i umijeće ugostitelja stavlja u središte zagrebačkog društvenog života.
Gastronomija je neizostavan faktor svakog druženja, a većina urbanog dnevnog i noćnog života bazira se upravo oko druženja u vrhunskim barovima i restoranima. Ono što je Zagrebu nedostajalo je platforma koja bi na jednom mjestu okupila renomirane zagrebačke ugostitelje, a novim projektom Zagreb Mingles dobiva upravo to i još više. Koncept je nastao na inicijativu Nezavisne udruge ugostitelja Zagreb, a za cilj ima kreirati sezonska gastronomska događanja, predstavljati lokalne namirnice i proizvode te pozivati Zagrepčane i njihove goste da uživaju u urbanoj zagrebačkoj gastronomskoj priči.
"Ponosni smo što je prepoznata ova naša inicijativa jer smatramo kako je zagrebačka ugostiteljska scena izrazito snažna i cijenjena te zaslužuje biti objedinjena na jednoj ovakvoj platformi. Vjerujemo kako će uz digitalnu platformu, razna događanja i tematske kampanje ona postati još pristupačnija, kako stranim tako i domaćim gostima. Zagreb Mingles će povezivati lokalne proizvođače, ugostitelje i goste u jednu cjelinu“, izjavila je Žakline Troskot, vlasnica Amelie Slastica i predsjednica Nezavisne udruge ugostitelja Zagreb.
Zagreb Mingles je digitalna gastronomska platforma kojoj je cilj povezati ugostiteljske objekte i goste, kako domaće tako i strane, te postati centralno mjesto za informiranje o aktualnoj gastronomskoj ponudi i kalendaru gastronomskih događanja u Zagrebu. Osim centralne digitalne platforme, cijeli projekt je baziran na konstantnom produciranju atraktivnog sadržaja za Zagrepčane i njihove goste. Tako će se raditi na osmišljavanju raznih evenata i gastro druženja, a svaki posjetitelj web stranice moći će razgledati trenutnu ponudu renomiranih zagrebačkih restorana i barova. Ugostiteljstvo je žila kucavica našeg društvenog života, a okupljeni na jednom mjestu bit će sjajna sastavnica odlične turističke ponude grada Zagreba, stoga posebno cijenimo podršku Turističke zajednice grada Zagreba.
"Gastronomski turizam izuzetno je bitan za ponudu svake destinacije pa, tako, i našeg grada. Turistička zajednica grada Zagreba rado je podržala platformu Zagreb Mingles koja povezuje zagrebačke ugostiteljske objekte, njihovu ponudu i goste. Destinacijski gastronomski marketing omogućuje stvaranje kvalitetne i konkurentne pozicije na turističkom tržištu te se ova digitalna platforma sjajno nadovezuje na mnogobrojne promotivne kampanje koje je TZGZ već pokrenula s renomiranim svjetskim gastro i turističkim vodičima i portalima kao što su Gault et Millau, Michelin, Lonely Planet, Virtuoso, Smithsonian i drugima. Gastronomija je oduvijek bila dio turizma, ističe ono najautentičnije iz pojedine destinacije te zahvaća mnoge turističke proizvode potičući kreativnost i poduzetništvo“, rekla je direktorica Turističke zajednice grada Zagreba Martina Bienenfeld. Projekt je podržala i ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.
Lokalne namirnice visoke kvalitete, sezonski recepti, domaći proizvođači, vrhunski restorani i barovi, visoka usluga i tradicija tkana godinama okosnice su zagrebačke ugostiteljske scene koja se po prvi puta predstavlja u najboljem svijetlu na jednom mjestu. Zagreb Mingles digitalna je platforma koja će okupiti sve relevantne informacije iz lokalne gastronomije. S vremenom će platforma funkcionirati tako da će se preko nje moći rezervirati mjesto u omiljenim restoranima i barovima, što će svakako pridonijeti jedinstvenom iskustvu svakog gosta.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju