Još
Emisije
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ne zaboravite na svježe salate, izvor su zdravlja

Tako obična a tako moćna kombinacija nalazi se u salati pripremljenoj od matovilca, jabuka i vrganja

profimedia-0256376787 Izvor: Profimedia

Na prvi pogled moglo bi vam se učiniti da je prlloženi recept onaj o sasvim običnoj salati. Ali tome nije tako, jer ova jednostavna salata predstavlja obrok koji će vam osim okusa poslužiti i pregršt zdravih nutrijenata. Jer ukoliko niste znali 100 grama matovilca sadrži 26 kalorija, oko 3 grama ugljikohidrata, 2 grama vlakana i 2 grama proteina, a ovi mladi listići ujedno su i bogat izvor folne kiseline, željeza, kalija, kalcija, vitamina A, C i B, te omega-3 masnih kiselina. Matovilac je odličan izvor vitamina B6, jednako ili bolje od paprike, pšeničnih klica i banane, a kako bi sve te vrijednosti dodatno pojačali odlučili smo matovilcu dodati i jabuku jer zanimljiv je i podatak kako u prosječnoj jabuci ima oko osam miligrama vitamina C što je 14 posto od dnevne potrebe. Dovoljno dobro za pripremu ukusne salate? Uz dodatak vrganja, mini rajčica i omiljenih začina - svakako. 

Salata od matovilca s jabukama i vrganjima

Sastojci:

2 manje kiselkaste jabuke
200 g matovilca
malo svježih vrganja
šaka očišćenog nara
1 žlica jabučnog octa
1 žlica maslinovog ulja
sol, papar

Priprema: jabuke operite, očistite ih od sjemenki i narežite na vrlo tanke ploške. Vrganje očistite i tanko narežite. Matovilac očistite, operite i protresite te ga stavite u veliku zdjelu za salatu, a potom pažljivo umiješajte vrganje, posolite, popaprite i prelijte octom. Dodajte jabuke i nar te na kraju začinite uljem.

Magazin

Royals