Svake godine Google obavljuje popise najpretraživanijih pojmova u godini za nama – popise koji uključuju razne teme, od ljudi, događaja, mimova, pa tako i hrane. Donosimo food listu najpretraživanijih pojmova vezanih uz hranu u 2021., a dovoljan je već i pogled za zaključiti kako su celebritiji i društvene mreže imali izuzetno snažan utjecaj na pretraživani sadržaj - od dalogona keksa inpiriranih Netflioxovom 'Squid Game' serijom do TikTok viralnih video uradaka kako pripremiti pastu koji su pokrenuli lavinu pripreme inovativnih jela, ali i izazvale nastašicu feta sira na brojnim svjetskim tržištima.
Među slavnim osobama posebno se ističu chef Gordon Ramsay i model Gigi Hadid, i to Ramsay objavom TikTok recepta kako pripremiti sendvič s džemom od slanine i kajganom, dok je Hadid zaludila idejom pripreme tjestenine s votka umakom. Zaključak je i da je ovaj utjecaj snažno zahvatio mlađu generaciju i očekuje se da će se taj trend nastaviti i kroz 2022. uz naglasak na nove okuse i etničke kuhinje.
Najpretraživaniji Google pojmovi za hranu u 2021.:
1. TikTok pasta – ovaj se trend ne samo održao već je bio i jedan od najpretraživanijih kroz svaki mjesec 2021. Osim zapečene feta tjestenine ovaj je trend pokrenu lavinu sličnih recepata i za pretpostaviti je kako će se održati i u 2022.
2. Džem od slanine (bacon jam) – ovo nije jedan od onih instant recepata ali je recept koji se obožava jer nakon nekoliko sati pripreme (preporuka je veće količine) gotov je savršeni dodatak jelima koji je na popularnosti dobio i kroz verzije slavnih chefova.
3. Birria tacos – jelo meksičke kuhinje može se opisati kao sporo kuhano varivo koje se poslužuje kao samostalno jelo ali i kao nadjev za tacose. Sočno I ukusno jelo je odličan lijek za mamurluk.
4. Crockpot piletina – sporo kuhana piletina u crockpot loncu doživjela je brojne nove inačice zahvaljujući činjenici što je jelo savršeno bez obzira na minimalno znanje primjene kulinarskih tehnika, a sve to zahvaljujući loncu.
5. Hamantaschen / Hamanova uha – naziv za ove tradicionalne židovske kolačiće dolazi od oblika kape koju su nosili Haman i perzijski sudci, ali i od toga što podsjećaju na uha. Ova se slastica tradicionalno priprema za blagdan Purim kroz veljaču i ožujak, ali je zbog svoje popularnosti rado pripremana i kroz godinu. Osim oblika nezabilazni dio kolačića je i nadjev – od pekmeza ili čokolade.
6. Squid Game keksi – niste morali pogledati seriju da bi saznali za dalgona keksiće koji su (zahvaljujući seriji) preplavili TikTok. Recept je jednostavan ali je za pripremu ukusnih kolačića potrebno i malo vještine. Zanimljivo je kako se priprema ovih keksića pretvorila u obiteljske projekte.
7. Zapečena zobena kaša (baked oats) – uvijek poplarna zobena kaša ima razlog za novu dozu popularnosti jer je zapečena verzija, koja je i razlogom brojnih Google pretraga, popularnija od do nedavno slavnih kolača u šalici.
8. Cikade – vjerovali ili ne cikade, cvrčci, zajedno s brojnim drugim insektima, dio su nezaobilazne priče o hrani budućnosti te smjeru održivosti. A što i kako pripremiti s cikadama? Pretražite na Googleu.
9. Gigi Hadid pasta – objavom jednostavnog recepta Spicy Vodka Pasta na Instagram Stories Gigi Hadid pokrenula je trend pripreme svojevrsnog američko talijanskog klasika, ali u gen Z verziji – bez votke.
10. Zgnječeni krumpiri – hrskavi, zapečeni krumpiri začinjeni maslinovim uljem i začinima pripremaju se tako da krumpir (u komadu) prvo skuhate a potom zgnječite i začinjen zapečete u pećnici. Od pribora za gnječenje dovoljna su žlica ili šalica, pod čijim će se pritiskom krumpir zgnječiti te tako osloboditi prostor za odlične hrskave okusa.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.