Globalni fast food lanci prolaze kroz veliku transformaciju - dio njih već je u svoju ponudu uključio hranu napravljenu od namirnica isključivo biljnog podrijetla. Ti lanci još uvijek su u većini slučajeva sinonim za brzu i jeftinu, nezdravu hranu, no s porastom globalne svjesnosti o tome kako sve ono što jedemo utječe na naše zdravlje i kako naša prehrana utječe na okoliš, i oni su se priklonili ovom rastućem, ukusnom i zdravom trendu. Tako razmišlja i glumac i komičar Kevin Hart koji će ovog ljeta u Los Angelesu otvoriti prvi restoran veganskog fast food lanca Hart House. Lanac je rezultat komičareva partnerstva s podzuzetnikom Andyjem Hooperom i chefom Michaelom Salemom, koji je nekada radio kao voditelj odjela kulinarskih inovacija u Burger Kingu te je u taj lanac uveo sendvič Impossible Whopper, s burgerom napravljenim isključivo od namirnica biljnog podrijetla. Bio je to ključni tenutak u smjeru u kojem ide fast food industrija.
“Jako sam uzbuđen što mogu objaviti da surađujem s uistinu sjajnim zvjezdanim timom poslovnih partnera i lidera u fast food industriji kako bismo pokrenuli restoran Hart House kojim želimo promijeniti tu industriju. Bit će ovo velika stvar! Posluživat ćemo ukusnu, održivu hranu nevjerojatnog okusa. Prvi restoran otvaramo u LA-u, a vrlo brzo počet ćemo se širiti dalje”, poručio je Kevin Hart na Instagramu.
Ideja je Hartu prvi put pala na pamet na početku pandemije, a ove dvije godine razvijao ju je sa svojim partnerima. U svojim restoranima nudit će američke klasike hrane za utjehu, potpuno napravljene od namirnica biljnog podrijetla - burgere, sendviče s 'piletinom', nuggetse, pržene krupiriće, milkshakeove (od zobenog mlijeka)... A osim u njihovim restoranima, hrana će se moći kupiti i na njihovim food truckovima, a radit će i catering.
“U izgradnji nove generacije fast food restorana važno je komunicirati da idete s potpuno plant-based pričom. U tom smjeru trenutačno idu stvari, iz nužde, ali I iz želje za zdravijom i ukusnijom hranom”, poručio je Hartov poslovni partner Andy Hooper te naglasio da je te promjena nužna i neizbježna.
Meni za Hart House kreirao je chef Michael Salem, bivši zaposlenik Burger Kinga (inače, taj lanac nedavno je otvorio dva vegetarijanska fast food restorana u Švicarskoj!), i to je radio iz perspektive osobe koja jede meso, ali je istodobno i u potrazi za novim, ukusnim opcijama koje su bolje za njegovo zdravlje, životinje i okoliš.
“Super je kad čuješ odličnu ideju koja se poklapa s tvojom filozofijom i tvojim dosadašnjim radom. Upravo to mi se dogodilo u ovoj priči... Ovo je moja prilika da stvarno napravim razliku i ostavim nasljeđe industriji hrane koja je bila tako dobra prema meni”, poručio je chef Salem.
Ovo nije prvi put da je Kevin Hart uložio novac u vegansku industriju hrane. Prije tri godine slavni komičar investirao je u brend Beyond Meat te sudjelovao u nekoliko njihovih kampanja za promociju 'mesa' napravljenog od namirnica biljnog podrijetla. Također, ove godine uključio se I u kampanju koja je trajala u svibnju, mjesecu koji se u SAD-u obilježava kao Nacionalni mjesec burgera, gdje je u reklami s Williamom Spankom Hortonom na humorističan način govorio o konceptu promjene koji se trenutačno odvija na svim poljima - od mode do prehrane.
Hart nije jedina slavna osoba koja se priklonila trendu - svoj lanac veganskog fast fooda već tri godina ima vozač Formule 1 Lewis Hamilton, a i francuski chef Alain Ducasse, koji je trenutačno chef s najviše Michelinovih zvjezdica u svojim restoranima, u središtu Pariza otvorio je pop up kiosk u kojem prodaje veganske burgere.